Sunday, August 17, 2014

KESIHATAN ADALAH HAK MILIK SETIAP INSAN

Pagi2 ni macam nak berceramah sikit. Dalam Islam kita sering diingatkan berkenaan 5 perkara iaitu :-

1. Kaya sebelum Miskin
2. Muda Sebelum Tua
3. Sihat sebelum sakit
4. Lapang Sebelum Sempit
5. Hidup sebelum Mati.

Kelima-lima perkara ini sering dilupakan oleh kita sebagai manusia. Tapi yang saya nak tekankan di sini adalah berkenaan kesihatan iaitu jagalah kesihatan sebelum sakit. Sekiranya kita sakit, kaya pun xsenang..muda pun kene telan ubat macam2..lapang pun terlantar..last2 disebabkan sakit..terus kiokkk..mati..

Oleh itu, saya mencadangkan agar kita ikhtiar untuk memastikan badan sihat. Sekurang-kurangnya (cukup vitamin orang cakap) bagi mengelakkan dari mendapat jangkitan penyakit2 yang biasa seperti demam, batuk, selsema dan sakit badan.





Oleh itu, saya mencadangkan agar kita mengambil suplemen sementara masih ada kesempatan ini.Untuk maklumat lanjut, saya menjual shaklee dengan harga paling murah pernah ada terima. Saya pengedar di area Putrajaya. Sila PM/Whatsapp untuk maklumat lanjut di talian 019-3336328.

Independent Distributor 1092885




No comments:

Post a Comment